I ara què?

És dilluns: a la rotllana la Noa explica que ha menjat cargols en un restaurant. La Bruna ens recorda que ella també en menja. I parlant de cargols, ja fa uns dies que ningú els porta menjar.
Tenir la cargolera a la classe ja ha deixat de ser una novetat.
L'Anna de la granja va dir que els havíem de cuidar i ja no ho estem fent massa bé.
Què podem fer?

MARTÍ: els portem a la granja
GERARD: amb autobús
Els comento que no podem tornar a anar a la granja amb autobús.
NOA: pues en tu coche, pero no cabemos
BIEL: no, a casa la Isa. Té gespa i n'hi han
MIA: a casa de la mama
BRUNA: a casa de la iaia Pilar
NOA: al pati
BIEL: no hi han plantes
NICO: la iaia Carmen té sorra i arbres i plantes
ÈLIA: la meva mare té sorra negra a la terrassa per viure els gossets
MANEL: mi iaio tiene en campo y caballos, gallinas y gossets
ORIOL: ja tinc molta sorra
BRUNA: jo tinc una terrassa
QUERALT: jo tinc arbres...

Com que tots tenen alguna cosa, o si no se la inventen, farem una cosa. Cadascú es pot emportar un cargol, però recordem què necessita per estar ben cuidat:
- sorra per amagar-se i per poder amagar els ous
- fulles, plantes, arbres
- aigua per despertar-se

Així doncs que quan marxem a casa, qui vulgui se n'emporta un i li busca el millor lloc per viure!

A reveure amics!



Comentaris