Tot a punt: bon profit!

Arriba la tarda i és el moment de tastar tot el què hem estat preparant aquest matí.





Comencem tastant-ho tot.






Després cadascú agafa allò que més li agradi, inclús les verdures!!!





I acabem amb una posada en comú:

IVETTE: vem fer gelats i n'hi havien molts
NOA: també de taronja
ÈLIA: jo vaig fer gelats de maduixa
NICO: vaig treure el suc de la maduixa i la caixa va quedar sense maduixes
GERARD: vem treure allò verd de les maduixes
AINA: em va agradar més el suc de maduixa
NAIA: jo vaig fer caldo
JÚLIA: jo també el caldo; hi havia molta aigua
GAEL: es va acabar el caldo primer
QUERALT: a mi m'agradava l'amanida
ÈLIA: eren les verdures del caldo
NOA: jo menjava patata
NICO: jo pastanaga
BIEL: semblaves un conill Nico
MANEL: jo també menjava pastanaga
MARTÍ: jo vaig treure el suc de la taronja
BRUNA: també vem fer suc de síndria amb la màquina de la Caterina
ARIADNA: a mi m'agrada el gelat de síndria
MANEL: l'Aina, la Noa i jo vem fer suc de raïm amb la màquina
CATERINA: jo vaig fer llimona fent així amb la batidora de fer suc, potser del Nico
ORIOL: vaig agafar herbes del pati i les vaig mullar
GAEL: jo també, i les vem posar en 4 plats
ENRIC: les  vem posar en una taula
GAEL: i després a la cassola amb aigua
BIEL: l'aigua va quedar verda

Comentaris