UNA ZEBRA CAMIL·LA GEGANT!


Què passaria si vingués una Zebra Camil·la a l'aula?

Que l'ajudaríem a recuperar les ratlles!!


Doncs ens hi posem i cada classe dibuixem una zebra gegant: uns la zebra amb calçons i tirants, els altres la zebra trista perquè ha perdut les ratlles, i nosaltres ens encarreguem de la zebra contenta amb les seves noves ratlles.
Cadascú pensa què li podem posar a la zebra per fer-li les ratlles que ha perdut i que ja no tingui tanta pena... Fem una nota per a casa per demanar a casa:

- Un cordó de sabates!
- Jo tinc uns botons a casa la iaia
- I jo una pega de purpurina
- Jo pintaré un paper de colors i el tallaré i l'enganxaré!
- Jo tinc molta llana a casa!.
- Jo washis ...

Al passadís aviat les podreu veure acabades, però...Voleu veure com hem fet?

Comentaris