S'acosta Nadal


Ja fa uns dies que es comença a parlar del Nadal. Avui ho posarem en comú:




MANEL: els reis vénen
NOA: els reis vénen quan estem dormint
BRUNA: el pare Noel porta "regalus"
NOA: vi una feria que había el papá Noel
ARLET: jo tinc un gorro de papá Noel
NOA: tengo una nina disfrazada de papá Noel y habla de Navidad
BIEL: els reis posen els regals a sota l'arbre
IRINA: els nens i nenes estan a casa perquè fan festa i posen l'arbre de Nadal
MARTÍ: a casa la mama tinc un arbre gran
NOA: ponen bolas a l'arbre i una estrella a dalt
NICO: y muñecos también
CATERINA: i angelets
NICO: hi han estrelles al carrer
MARTÍ: hi han llums
BRUNA: mengem torrons
MANEL: mi papa no tiene torrons
NAIA: l'avi té torrons de lacasitos
QUERALT: el papi té un pessebre de Pin y Pon
NOA: se pone una estrella
QUERALT: al pessebre es posa el caganer
NOA: y árboles pequeñitos
QUERALT: i picarols
BIEL: a casa la Isa, on hi ha la roba, hi ha un tió
NAIA: tinc un tió guardat
CATERINA: yo tengo el tió al costat del taburete. Li dono pa i madalenes
NOA: mi tió está en mi casa, al lado del árbol para que lo vean los reyes. Menja pa
CATERINA: el meu tió riu
MARTÍ: encara no tenim el tió a casa la iaia




I a l'escola perquè no tenim tió?

BRUNA: perquè està dormint
BIEL: deu dormir amb una manta
NOA: pero cuando toca el timbre se tiene que despertar
MIA: perquè encara no és Nadal

Comentaris