EXPLIQUEM EL CONTE "TINC UN VOLCÀ"


Hem explicat el conte "TINC UN VOLCÀ" de la Míriam Tirado.


Ens ha agradat molt i ens ha fet reflexionar a totes i a tots (grans i no tan grans), com gestionem la nostra ràbia, ja que ens hem adonat tothom ha sentit aquesta emoció alguna que altra vegada.

A la rotllana n'hem parlat, i han sortit coses com aquestes:
  • Quan el meu "tete" no em deixa la pilota, jo m'enfado.
  • Quan tinc son i la mama em vesteix primer m'enfado i després ja m'aixeco i em vesteix la mama.
  • Jo em vaig enfadar amb la mama perquè no em deixa mirar vídeos i vaig plorar.
  • Quan el meu germà no vol jugar amb mi, llavors ploro i se'm passa quan li dic a la mare i ella li diu que no m'ho faci.
  • Quan veure dibuixos i és de nit no em deixen i ploro i el meu germà també plora.
  • Quan el meu pare té el "mando" de la tele em fa enfadar.
Com veieu, és un tema que els motiva molt, ja que coneixen molt bé aquesta emoció. Però tots estem d'acord en què no ens agrada i que no voldríem sempre estar enrabiats, així que... en seguirem parlant!

Comentaris